TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolar 18,50 TL iken, 1 depo 650 TL ye doluyordu.
Dolar şuan 13,40 TL, 1 depo 1050 TL ye doluyor.

Burdaki temel faktör ne? Dolar yüksekken daha zamlı depoyu doldurmam gerek miyor muydu?
Devlet ÖTV'yi dolar 18 iken sübvanse ediyordu ama artık etmiyor.

Ayrıca google'dan brent petrolün grafiğine bakın. Sürekli artıyor bunun da etkisi büyük.