• 08-02-2022, 19:45:17
    #1
    Herkese Merhaba,

    Kardeşim pozitif fakat bizde ayni evde olduğumuz için bizde temasli olarak evden çıkmıyoruz fakat dün hayat eve sığar uygulamasindan baktiğimda Hes kodum RİSKLİDİR. şeklinde gozukuyordu 3. gün şuan baktiğimda ise RİSKSİZDİR. olarak görünmekte, şimdi ben dışarı çıkabilirmiyim? normalde 7 gün beklemem gerekiyor ancak neden risksiz yazıyor onu merak ettim başına gelen var mı? 2 biontech oldum sadece, ayrıca bende hiç belirti yok evde dikkat ediyoruz haledaha fakat mecburen evde bekliyoruz
  • 08-02-2022, 19:46:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Covid olanlar 7 gün, temaslı olanların gün sayısı değişti.
    Risksiz yazıyorsa çıkabilirsiniz lakin kardeşinizde Riskli yazıyorsa çıkmasın.
  • 08-02-2022, 19:47:50
    #3
    Merhabalar hocam öncelikle geçmiş olsun. 2 aşısı olanlar artık temaslı sayılmayarak dışarı çıkabiliyorlar. 5. günden sonra test yapılmazsa riskli duruma düşerek karantinaya alınıyorsunuz.

    Not: Benim bildiğim böyle
  • 08-02-2022, 19:50:35
    #4
    berateren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Covid olanlar 7 gün, temaslı olanların gün sayısı değişti.
    Risksiz yazıyorsa çıkabilirsiniz lakin kardeşinizde Riskli yazıyorsa çıkmasın.
    yok hocam o zaten karantinada çıkmaz

    emirhanokr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam öncelikle geçmiş olsun. 2 aşısı olanlar artık temaslı sayılmayarak dışarı çıkabiliyorlar. 5. günden sonra test yapılmazsa riskli duruma düşerek karantinaya alınıyorsunuz.

    Not: Benim bildiğim böyle
    anladım şuanlik sorun yok yani 5. günden sonra test vermem zorunlu anladigim kadariyla
  • 08-02-2022, 19:52:08
    #5
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam o zaten karantinada çıkmaz



    anladım şuanlik sorun yok yani 5. günden sonra test vermem zorunlu anladigim kadariyla
    Sizlerin cep telefonuna sağlık bakanlığından mesaj gelmiştir. O mesajı arayarak daha doğru bilgi alabilirsiniz. Kesin bilmiyorum çünkü hocam