Merhabalar hocam öncelikle geçmiş olsun. 2 aşısı olanlar artık temaslı sayılmayarak dışarı çıkabiliyorlar. 5. günden sonra test yapılmazsa riskli duruma düşerek karantinaya alınıyorsunuz.

Not: Benim bildiğim böyle