Covid olanlar 7 gün, temaslı olanların gün sayısı değişti.
Risksiz yazıyorsa çıkabilirsiniz lakin kardeşinizde Riskli yazıyorsa çıkmasın.
yok hocam o zaten karantinada çıkmaz
Merhabalar hocam öncelikle geçmiş olsun. 2 aşısı olanlar artık temaslı sayılmayarak dışarı çıkabiliyorlar. 5. günden sonra test yapılmazsa riskli duruma düşerek karantinaya alınıyorsunuz.
Not: Benim bildiğim böyle
anladım şuanlik sorun yok yani 5. günden sonra test vermem zorunlu anladigim kadariyla