Herkese Merhaba,

Kardeşim pozitif fakat bizde ayni evde olduğumuz için bizde temasli olarak evden çıkmıyoruz fakat dün hayat eve sığar uygulamasindan baktiğimda Hes kodum RİSKLİDİR. şeklinde gozukuyordu 3. gün şuan baktiğimda ise RİSKSİZDİR. olarak görünmekte, şimdi ben dışarı çıkabilirmiyim? normalde 7 gün beklemem gerekiyor ancak neden risksiz yazıyor onu merak ettim başına gelen var mı? 2 biontech oldum sadece, ayrıca bende hiç belirti yok evde dikkat ediyoruz haledaha fakat mecburen evde bekliyoruz