• 06-02-2022, 00:57:20
    #10
    Macbook kullanmaya başladığımdan beri yedek bilgisayarım dahil tüm cihazlarımla applea geçtim. Benim önceliğim daima stabilite sanırım…
  • 06-02-2022, 01:16:57
    #11
    6 ay önce bir macbook aldım. Epi topu 10 kere açmışımdır pc'yi. Yok arkadaş alışamadım, yağ gibi kayıyor evet ama windows'un verdiği özgürlüğü bulamadım.. Muhtemelen satacağım yakında.
  • 06-02-2022, 02:50:28
    #12
    burhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 ay önce bir macbook aldım. Epi topu 10 kere açmışımdır pc'yi. Yok arkadaş alışamadım, yağ gibi kayıyor evet ama windows'un verdiği özgürlüğü bulamadım.. Muhtemelen satacağım yakında.
    Alışkanlıklardan kolay vazgeçemiyoruz ne yazikki
  • 06-02-2022, 03:00:10
    #13
    Bende macbook’ta windows kullanıyorum alışamadım bir türlü. Windows gibisi yok…
  • 06-02-2022, 03:04:42
    #14
    ilk başlarda böyle olur sonra fikrin değişir.
  • 06-02-2022, 07:42:18
    #15
    tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk başlarda böyle olur sonra fikrin değişir.
    Gece çözemedşm win kurdum devam haftaiçi bi bilgisayarcı arkadaşa kurdurcaz artık tekrar MAcos
  • 06-02-2022, 08:06:51
    #16
    bende çok deneyimlemek istiyorum Mac ama bu gidişle olmayacak gibi 🤭 ayrıca winde olduğu gibi mactede Adobe vs crack oluyor mu?
  • 06-02-2022, 08:10:44
    #17
    Zor wine göre , msı falan bak
  • 06-02-2022, 11:47:43
    #18
    11 yıllık Windows serüvenimi 2 yıl önce MacOS işletim sistemine geçerek sonlandırdım. Mac ayrı bir dünya MacOS ayrı bir dünya. Windows'un saçma sapan hatalarıyla uğraşmaktan yorulmuştum. Dünya varmış 😅