burhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 ay önce bir macbook aldım. Epi topu 10 kere açmışımdır pc'yi. Yok arkadaş alışamadım, yağ gibi kayıyor evet ama windows'un verdiği özgürlüğü bulamadım.. Muhtemelen satacağım yakında.
Alışkanlıklardan kolay vazgeçemiyoruz ne yazikki