Konu
Nerden Geçtim Bu Macbooka 🤔
06-02-2022, 02:50:28
#12
Mdoganart
burhanua adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
6 ay önce bir macbook aldım. Epi topu 10 kere açmışımdır pc'yi. Yok arkadaş alışamadım, yağ gibi kayıyor evet ama windows'un verdiği özgürlüğü bulamadım.. Muhtemelen satacağım yakında.
Alışkanlıklardan kolay vazgeçemiyoruz ne yazikki