Konu
Nerden Geçtim Bu Macbooka 🤔
06-02-2022, 01:16:57
#11
MobilApp
6 ay önce bir macbook aldım. Epi topu 10 kere açmışımdır pc'yi. Yok arkadaş alışamadım, yağ gibi kayıyor evet ama windows'un verdiği özgürlüğü bulamadım.. Muhtemelen satacağım yakında.