Nerden Geçtim Bu Macbooka 🤔
21
●1.244
- 06-02-2022, 00:57:20Macbook kullanmaya başladığımdan beri yedek bilgisayarım dahil tüm cihazlarımla applea geçtim. Benim önceliğim daima stabilite sanırım
- 06-02-2022, 02:50:28Alışkanlıklardan kolay vazgeçemiyoruz ne yazikkiburhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2022, 03:00:10Bende macbookta windows kullanıyorum alışamadım bir türlü. Windows gibisi yok
- 06-02-2022, 07:42:18Gece çözemedşm win kurdum devam haftaiçi bi bilgisayarcı arkadaşa kurdurcaz artık tekrar MAcostdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2022, 08:06:51bende çok deneyimlemek istiyorum Mac ama bu gidişle olmayacak gibi 🤭 ayrıca winde olduğu gibi mactede Adobe vs crack oluyor mu?
- 06-02-2022, 11:47:4311 yıllık Windows serüvenimi 2 yıl önce MacOS işletim sistemine geçerek sonlandırdım. Mac ayrı bir dünya MacOS ayrı bir dünya. Windows'un saçma sapan hatalarıyla uğraşmaktan yorulmuştum. Dünya varmış 😅