11 yıllık Windows serüvenimi 2 yıl önce MacOS işletim sistemine geçerek sonlandırdım. Mac ayrı bir dünya MacOS ayrı bir dünya. Windows'un saçma sapan hatalarıyla uğraşmaktan yorulmuştum. Dünya varmış 😅