• 30-01-2022, 18:19:49
    #1
    Bir yıldır çok az tüketiyorum, haftalık belki bir bisküvi bazen hiç,
    özellikle çok küçük ambalajlar yüksek fiyatlar ve gittikçe berbat lezzetleri ile artık pek tüketesi gelmiyor sanki insanın.
  • 30-01-2022, 18:22:10
    #2
    Sürekli tüketirim. Akşamları kahvenin yanında 1-2 şey mutlaka açarız.
    Ama fiyatları aşırı arttı . Kalite ve gramajda düşüyor.
  • 30-01-2022, 18:24:23
    #3
    Genellikle cips ve çikolata; biraz fazla tüketiyorum yaş ve sağlık açısından azaltmam lazım
  • 30-01-2022, 18:26:05
    #4
    bisküvi 5tl olmus bu devirde probis bile yenmez
  • 30-01-2022, 18:31:19
    #5
    Cips, çikolatalar, kekler, bisküviler var da var, ancak pekâlâ da yok ki yok, yani çok tüketim yok şahsım adına, ancak geçmişte . . . Ovv!


  • 30-01-2022, 18:31:43
    #6
    metinolgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bisküvi 5tl olmus bu devirde probis bile yenmez
    Tutkunun bile 5tl olduğunu gördüm. BU satten sonra sadece cips ve soda
  • 30-01-2022, 18:33:38
    #7
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yıldır çok az tüketiyorum, haftalık belki bir bisküvi bazen hiç,
    özellikle çok küçük ambalajlar yüksek fiyatlar ve gittikçe berbat lezzetleri ile artık pek tüketesi gelmiyor sanki insanın.
    Eskiden çok tüketirdim. Ama malum fiyatlar taban yapınca birdaha almadım. Canım ülkem bizi düşünüyor 🥰
  • 30-01-2022, 18:52:24
    #8
    her yemeğin arkasına mutlaka ağzım tatlansın diye çikolata veya bisküvi yerdim.yanındada mutlaka çay veya kola. çikolata ve bisküviyi bende kestim ama aşırı kilo aldırmasından dolayı.

    sigarayı içkiyide zamlardan dolayı bıraksalar ne güzel olur. ikiside sağlık için tehlike