Bir yıldır çok az tüketiyorum, haftalık belki bir bisküvi bazen hiç,
özellikle çok küçük ambalajlar yüksek fiyatlar ve gittikçe berbat lezzetleri ile artık pek tüketesi gelmiyor sanki insanın.
Abur cubur tüketir misiniz ?
7
●334
- 30-01-2022, 18:22:10Sürekli tüketirim. Akşamları kahvenin yanında 1-2 şey mutlaka açarız.
Ama fiyatları aşırı arttı . Kalite ve gramajda düşüyor. - 30-01-2022, 18:31:43Tutkunun bile 5tl olduğunu gördüm. BU satten sonra sadece cips ve sodametinolgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2022, 18:33:38Eskiden çok tüketirdim. Ama malum fiyatlar taban yapınca birdaha almadım. Canım ülkem bizi düşünüyor 🥰Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2022, 18:52:24her yemeğin arkasına mutlaka ağzım tatlansın diye çikolata veya bisküvi yerdim.yanındada mutlaka çay veya kola. çikolata ve bisküviyi bende kestim ama aşırı kilo aldırmasından dolayı.
sigarayı içkiyide zamlardan dolayı bıraksalar ne güzel olur. ikiside sağlık için tehlike
