her yemeğin arkasına mutlaka ağzım tatlansın diye çikolata veya bisküvi yerdim.yanındada mutlaka çay veya kola. çikolata ve bisküviyi bende kestim ama aşırı kilo aldırmasından dolayı.
sigarayı içkiyide zamlardan dolayı bıraksalar ne güzel olur. ikiside sağlık için tehlike