Bir yıldır çok az tüketiyorum, haftalık belki bir bisküvi bazen hiç,
özellikle çok küçük ambalajlar yüksek fiyatlar ve gittikçe berbat lezzetleri ile artık pek tüketesi gelmiyor sanki insanın.