Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir yıldır çok az tüketiyorum, haftalık belki bir bisküvi bazen hiç,
özellikle çok küçük ambalajlar yüksek fiyatlar ve gittikçe berbat lezzetleri ile artık pek tüketesi gelmiyor sanki insanın.
Eskiden çok tüketirdim. Ama malum fiyatlar taban yapınca birdaha almadım. Canım ülkem bizi düşünüyor 🥰