• 29-01-2022, 05:22:48
    #1
    Günaydınlar hocalarım. yakın zamanda dövme sildirceğim fakat youtubede birçok mağdurun videolarını gördüm çekimser olmaya başladım ( kollarında çok acayip izler kalmış ). daha önce sildiren deneyimleyenler varsa hangi makine ile sildirmem gerekiyor bir makine model adı var mıdır belli iyi olan ve iç anadolu tercihen kayseri yakınlarından klinik önerisi olan hocalarımı pm beklıyorum.
  • 29-01-2022, 05:42:20
    #2
    Her köşe başında görebileceğiniz Güzellik Merkezlerinde sildirmeyin. Belli şartları taşıyan yerleri tercih edin, yani kanunen olması gereken şeyler. Nedir bunlar.

    Clinic olması gerekiyor yani Poliklinik Ruhsatı olması gerekiyor. Duvarda Ruhsatı ve çalışan Doktorların Tıp Fakültesi diploması asılı olması gerekiyor.

    Kullandıkları makinelerin marka ve modelleri her ne ise bunu web sitelerinde de belirtmeleri gerekiyor. Bilgilendirme sayfalarında olması gerekenler, randevu öncesi bilgi vs. sayfalarından inceleyebilirsiniz.

    Çeşitli devlet hastaneleri ve Üniversite hastanelerinde çok uygun fiyata yaptırabileceğinizi düşünüyorum. Randevu bulabilmek biraz sorun olabilir. sonrasında acısına katlanmak kısmı başlıyor ki acısız dövme silen bir yöntem yok. En iyisi çeşitli kanserojen maddeler ile ile bir araya gelebilen dövme boyasına bulaşmamak dövme yaptırmamak. Kemal Atatürk dövmesi ise yapılabilir mahsuru yoktur.
  • 29-01-2022, 08:10:23
    #3
    Bizzat yaşadım sıkıntısını, mümkünse sildirmemeni öneririm. Esmersen özellikle sildirmemeni öneririm hocam. Sildireceksen de doktor kontrolünde falan olması lazım, keloid oluşumu olabilir.
  • 29-01-2022, 08:45:55
    #4
    dogaleczane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her köşe başında görebileceğiniz Güzellik Merkezlerinde sildirmeyin. Belli şartları taşıyan yerleri tercih edin, yani kanunen olması gereken şeyler. Nedir bunlar.

    Clinic olması gerekiyor yani Poliklinik Ruhsatı olması gerekiyor. Duvarda Ruhsatı ve çalışan Doktorların Tıp Fakültesi diploması asılı olması gerekiyor.

    Kullandıkları makinelerin marka ve modelleri her ne ise bunu web sitelerinde de belirtmeleri gerekiyor. Bilgilendirme sayfalarında olması gerekenler, randevu öncesi bilgi vs. sayfalarından inceleyebilirsiniz.

    Çeşitli devlet hastaneleri ve Üniversite hastanelerinde çok uygun fiyata yaptırabileceğinizi düşünüyorum. Randeiraz sorun ovu bulabilmek blabilir. sonrasında acısına katlanmak kısmı başlıyor ki acısız dövme silen bir yöntem yok. En iyisi çeşitli kanserojen maddeler ile ile bir araya gelebilen dövme boyasına bulaşmamak dövme yaptırmamak. Kemal Atatürk dövmesi ise yapılabilir mahsuru yoktur.
    socialize adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizzat yaşadım sıkıntısını, mümkünse sildirmemeni öneririm. Esmersen özellikle sildirmemeni öneririm hocam. Sildireceksen de doktor kontrolünde falan olması lazım, keloid oluşumu olabilir.

    yanıtlarınız için öncelikle teşekkür ederim.@dogaleczane hocamın dediği gibi bir klinik buldum prof. doktorları da mevcut bu gün arayıp daha detaylı konuşacağım ben askeri personel olmak için sildireceğim @socialize hocam siz dogal eczane hocam dediği şartları taşıyan bir kliniktemi yaptınız işlemi yoksa sıradan bir yerde mi içime kuşku oturdu şu an.
  • 29-01-2022, 08:48:31
    #5
    deifoslive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanıtlarınız için öncelikle teşekkür ederim.@dogaleczane hocamın dediği gibi bir klinik buldum prof. doktorları da mevcut bu gün arayıp daha detaylı konuşacağım ben askeri personel olmak için sildireceğim @socialize hocam siz dogal eczane hocam dediği şartları taşıyan bir kliniktemi yaptınız işlemi yoksa sıradan bir yerde mi içime kuşku oturdu şu an.
    kötü bir yerde yaptırmıştım ben hocam, onun da etkisi büyük tabi. yine de çok verimli bir işlem olmadığını söyleyebilirim, dövme renkliyse çok zor zaten. siyah beyaz ve küçükse uygulanabilir ama her türlü iz kalacaktır. tamamen geçme şansı yok bunu bilmenizde fayda var. ufak bir gölge kesin kalacak.
  • 29-01-2022, 09:03:25
    #6
    socialize adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kötü bir yerde yaptırmıştım ben hocam, onun da etkisi büyük tabi. yine de çok verimli bir işlem olmadığını söyleyebilirim, dövme renkliyse çok zor zaten. siyah beyaz ve küçükse uygulanabilir ama her türlü iz kalacaktır. tamamen geçme şansı yok bunu bilmenizde fayda var. ufak bir gölge kesin kalacak.
    teşekkür ederim hocam mülakat öncesi üzerine makyaj yapılacak.