yanıtlarınız için öncelikle teşekkür ederim.@dogaleczane hocamın dediği gibi bir klinik buldum prof. doktorları da mevcut bu gün arayıp daha detaylı konuşacağım ben askeri personel olmak için sildireceğim @socialize hocam siz dogal eczane hocam dediği şartları taşıyan bir kliniktemi yaptınız işlemi yoksa sıradan bir yerde mi içime kuşku oturdu şu an.
kötü bir yerde yaptırmıştım ben hocam, onun da etkisi büyük tabi. yine de çok verimli bir işlem olmadığını söyleyebilirim, dövme renkliyse çok zor zaten. siyah beyaz ve küçükse uygulanabilir ama her türlü iz kalacaktır. tamamen geçme şansı yok bunu bilmenizde fayda var. ufak bir gölge kesin kalacak.