socialize adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kötü bir yerde yaptırmıştım ben hocam, onun da etkisi büyük tabi. yine de çok verimli bir işlem olmadığını söyleyebilirim, dövme renkliyse çok zor zaten. siyah beyaz ve küçükse uygulanabilir ama her türlü iz kalacaktır. tamamen geçme şansı yok bunu bilmenizde fayda var. ufak bir gölge kesin kalacak.
teşekkür ederim hocam mülakat öncesi üzerine makyaj yapılacak.