• 27-01-2022, 13:27:34
    #1
    Dün kapıya çarptım, hafif morarma var ve tam kapatamıyorum, bükük olarak tutarken ağrı sızı yok ama tam büktüğümde fotodaki gibi veya tam açınca sızı yapıyor, kendiliğinden geçer mi yoksa gitmek mi lazım?



  • 27-01-2022, 13:29:15
    #2
    Muhtemelen et ezilmesi olmuştur veya damar damar üstüne gelmiştir (ailelerimiz öyle derdi ). 1 2 güne geçecektir. (tamamen tahmin)
  • 27-01-2022, 13:29:20
    #3
    Hemen Geçmez muhtemelen kırık var gibi sadece normal şişlik değil bence gidin kafanız rahat olsun.
  • 27-01-2022, 13:29:59
    #4
    İncinmiş gibi görünüyor ama bu tarz durumlarda doktorunuza danışınız ihmal etmeye gelmez..
  • 27-01-2022, 13:30:47
    #5
    adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen Geçmez muhtemelen kırık var gibi sadece normal şişlik değil bence gidin kafanız rahat olsun.
    Ağrı sızı yok, kırık olsa dünden beri durmam normal mi? Telefonu tutarken bükük durumda ağrı olmadığı için unutuyorum bile.
  • 27-01-2022, 13:30:57
    #6
    senin parmak çatlak hocam.
  • 27-01-2022, 13:33:33
    #7
    Gitmekte fayda var hocam çatlak gibi görünüyor.
  • 27-01-2022, 13:34:17
    #8
    Hocam muhtemelen kendi kendine geçecektir ama siz bence gidin bir krem verir daha hızlı iner şişliği.
    Ben olsam gitmezdim çünkü hastane fobim var
    Geçmiş olsun.
  • 27-01-2022, 13:35:05
    #9
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağrı sızı yok, kırık olsa dünden beri durmam normal mi? Telefonu tutarken bükük durumda ağrı olmadığı için unutuyorum bile.
    Aynısı başıma geldi alttan bakarsan parmağa kenarlara doğru kanlanma gibi. Her kırıkta malesef ağrı acı olacak değil bende kızarıklıktan şüphelenip gittim meğer kırık çıltı. Sonuçta sağlık durumu. Ortopedi görüp tedbir amaçlı röntgen ister. Orada belli olur.