Ağrı sızı yok, kırık olsa dünden beri durmam normal mi? Telefonu tutarken bükük durumda ağrı olmadığı için unutuyorum bile.
Aynısı başıma geldi alttan bakarsan parmağa kenarlara doğru kanlanma gibi. Her kırıkta malesef ağrı acı olacak değil bende kızarıklıktan şüphelenip gittim meğer kırık çıltı. Sonuçta sağlık durumu. Ortopedi görüp tedbir amaçlı röntgen ister. Orada belli olur.