adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemen Geçmez muhtemelen kırık var gibi sadece normal şişlik değil bence gidin kafanız rahat olsun.
Ağrı sızı yok, kırık olsa dünden beri durmam normal mi? Telefonu tutarken bükük durumda ağrı olmadığı için unutuyorum bile.