Dün kapıya çarptım, hafif morarma var ve tam kapatamıyorum, bükük olarak tutarken ağrı sızı yok ama tam büktüğümde fotodaki gibi veya tam açınca sızı yapıyor, kendiliğinden geçer mi yoksa gitmek mi lazım?