• 16-01-2022, 02:03:54
    #19
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27 yaşındaki insan her türlü daha aklı başında olur
    akıl yaşta değil baştadır bizim insanımız anlamamkta ısarcı
  • 16-01-2022, 02:05:26
    #20
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada 1 aylık ehliyetin olduğunu yeni gördüm kimse vermez hocam o koşulda sana üst segment bir aracı ancak senet ile verirler ki aldın alacağına pişman olursun.
    Donumuza kadar alırlar hocam senet işine ben girmem maalesef...
  • 16-01-2022, 02:05:38
    #21
    Araçlar çok pahalı. Şirketlerin kuralları var. Hiçkimsenin böyle araçları yeni ehliyet almış veya 20 yaşında genç birine vereceğini sanmıyorum. Bir de emanet malın zevki olmaz, kendin alana kadar sabret alamazsan da canın sağ olsun.
  • 16-01-2022, 02:05:50
    #22
    Kurumsal yerler 2 yıl ehliyet yaşı ister. Normal yaşı her yer istemez ama siz zaten ilkinden kalıyorsunuz hocam. Merdiven altı yerler verse bile almayın bu araçlar başınızı ağrıtır. Siz hiçbir şey yapmasanız bile sözleşme imzalıyorsunuz aldığınızda olan bir hatayı siz ödetirler bmw 320 parçalarını biliyorsunuz fiyatlarını

    Para biriktirip kendi arabınızı almaya çalışın aksi halde kiralık bmw gibi seçenekleri hiç önermem.
  • 16-01-2022, 02:06:17
    #23
    dtah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araçlar çok pahalı. Şirketlerin kuralları var. Hiçkimsenin böyle araçları yeni ehliyet almış veya 20 yaşında genç birine vereceğini sanmıyorum. Bir de emanet malın zevki olmaz, kendin alana kadar sabret alamazsan da canın sağ olsun.
    Bu ekonomiyle zor gibi duruyor, ama Allah'tan ümit kesilmez...
  • 16-01-2022, 02:07:27
    #24
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal yerler 2 yıl ehliyet yaşı ister. Normal yaşı her yer istemez ama siz zaten ilkinden kalıyorsunuz hocam. Merdiven altı yerler verse bile almayın bu araçlar başınızı ağrıtır. Siz hiçbir şey yapmasanız bile sözleşme imzalıyorsunuz aldığınızda olan bir hatayı siz ödetirler bmw 320 parçalarını biliyorsunuz fiyatlarını

    Para biriktirip kendi arabınızı almaya çalışın aksi halde kiralık bmw gibi seçenekleri hiç önermem.
    Merdiven altı almak istesem tedariği basit 2 imzaya iş bitiyor ama donumuza kadar alırlar, senettir sözleşmedir, ayrıca herhangi bir kaza olasılığında haklı olma durumunda bile gelip para talep etmeleri...
  • 16-01-2022, 02:07:37
    #25
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Donumuza kadar alırlar hocam senet işine ben girmem maalesef...
    Girme bence de çok gençsin Ben 34 yaşındayım yıllardır i20'ye biniyordum bu sene yeni kasa A3 aldım kısmet oldu çokta bir farkı yokmuş sadece insanların bakışları ve tavırları değişiyor. Otobanda kendi kendine gazlayacaksan bir anlamı yok yani aç müziğini sahil şeridinde bir tur at daha eğlenceli.
  • 16-01-2022, 02:09:48
    #26
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girme bence de çok gençsin Ben 34 yaşındayım yıllardır i20'ye biniyordum bu sene yeni kasa A3 aldım kısmet oldu çokta bir farkı yokmuş sadece insanların bakışları ve tavırları değişiyor. Otobanda kendi kendine gazlayacaksan bir anlamı yok yani aç müziğini sahil şeridinde bir tur at daha eğlenceli.
    Vallahi hocam mazot zamlarından sonra ihtiyaç dışında araç bile sürmüyorum, kaldı ki bir spor arabaya binip bir gün yanlaya yanlaya basa basa hevesimi almam lazım, dediğim gibi bir heves, o spor araçlar altındaki canavarın gücünü hissettiriyor.

    Bana lazım olan da bu ben 90 beygirle 190'a geliyorum araba sal beni diye yalvarıyor çünkü bütün gücü o kadar.
  • 16-01-2022, 02:11:47
    #27
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi hocam mazot zamlarından sonra ihtiyaç dışında araç bile sürmüyorum, kaldı ki bir spor arabaya binip bir gün yanlaya yanlaya basa basa hevesimi almam lazım, dediğim gibi bir heves, o spor araçlar altındaki canavarın gücünü hissettiriyor.

    Bana lazım olan da bu ben 90 beygirle 190'a geliyorum araba sal beni diye yalvarıyor çünkü bütün gücü o kadar.
    Onu zaten kiraladığın araç ile yaparsan canın sıkılabilir çoğu firmada gelişmiş gps sistemleri var, aracın her hareketini takip ediyorlar. Yüksek devirde kalkışlar, hız sınırları vs.