SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallahi hocam mazot zamlarından sonra ihtiyaç dışında araç bile sürmüyorum, kaldı ki bir spor arabaya binip bir gün yanlaya yanlaya basa basa hevesimi almam lazım, dediğim gibi bir heves, o spor araçlar altındaki canavarın gücünü hissettiriyor.

Bana lazım olan da bu ben 90 beygirle 190'a geliyorum araba sal beni diye yalvarıyor çünkü bütün gücü o kadar.
Onu zaten kiraladığın araç ile yaparsan canın sıkılabilir çoğu firmada gelişmiş gps sistemleri var, aracın her hareketini takip ediyorlar. Yüksek devirde kalkışlar, hız sınırları vs.