ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Girme bence de çok gençsin Ben 34 yaşındayım yıllardır i20'ye biniyordum bu sene yeni kasa A3 aldım kısmet oldu çokta bir farkı yokmuş sadece insanların bakışları ve tavırları değişiyor. Otobanda kendi kendine gazlayacaksan bir anlamı yok yani aç müziğini sahil şeridinde bir tur at daha eğlenceli.
Vallahi hocam mazot zamlarından sonra ihtiyaç dışında araç bile sürmüyorum, kaldı ki bir spor arabaya binip bir gün yanlaya yanlaya basa basa hevesimi almam lazım, dediğim gibi bir heves, o spor araçlar altındaki canavarın gücünü hissettiriyor.

Bana lazım olan da bu ben 90 beygirle 190'a geliyorum araba sal beni diye yalvarıyor çünkü bütün gücü o kadar.