SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Donumuza kadar alırlar hocam senet işine ben girmem maalesef...
Girme bence de çok gençsin Ben 34 yaşındayım yıllardır i20'ye biniyordum bu sene yeni kasa A3 aldım kısmet oldu çokta bir farkı yokmuş sadece insanların bakışları ve tavırları değişiyor. Otobanda kendi kendine gazlayacaksan bir anlamı yok yani aç müziğini sahil şeridinde bir tur at daha eğlenceli.