dtah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araçlar çok pahalı. Şirketlerin kuralları var. Hiçkimsenin böyle araçları yeni ehliyet almış veya 20 yaşında genç birine vereceğini sanmıyorum. Bir de emanet malın zevki olmaz, kendin alana kadar sabret alamazsan da canın sağ olsun.
Bu ekonomiyle zor gibi duruyor, ama Allah'tan ümit kesilmez...