• 15-01-2022, 04:55:44
    #10
    appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2015 yıllarında yaşadığım bir anıyı paylaşayım size soğuk bir kış gecesi arkadaşımın evinden ayrılıyorum saat 12 gibi arkadaşım apartmanın 2.katında oturuyor sigara içiyor balkonda kardeşim orası kapallı eski evlerin ordan git diyor bana yok kardeşim burası iyidir burdan giderim diyorum cocuk bozuluyor lan ordan gitsene falan ısrar ediyor tabi ben bunu dinlemiyorum yoluma devam ediyorum elektrikler kesiliyor o anda cöp konteynırının yanında iki kırmızı göz bana bakıyor siyah bir kediydi. cins cins sesler cıkartıp duruyordu ben dinlemedim yoluma devam edeyim derken kedi bana o anda saldırdı bende elime bir taş geçirdim kediye fırlatmamla taş kediyi yok etti sanki yere düştüm sendelendim o anda kafam zehir zembelek oldu kalksan kalksamıyorsun o derece kötü oldum neyse 10 dakika içinde kendime gelebildim eve kendimi zar zor attım o gece sabaha kadar kabuslar görülmeyecek rüyalar karabasan hayat kalitemin içine etti arkadaşla görüştüm ertesi gün bana niye eski evlerin ordan git diye ısrar ettin falan diye sorunca ne diyorsun kanka ne evi ne eskisi falan sordu dalga mı geçiyorsun ben aşağı inince balkona geçip sigara içmedin mi sen? dedim yok oğlum ne sigarası gece o soğuğa balkona mı çıkılır falan deyince üstelemedim yanlış birşeylerin gittiğine emindim bi anda moralim bozuluyordu inançlı bir insanım Ezandan nefret etmeye başladım Allah kelimesini duydukca deliriyor gibiydim o aralar islamdan baya uzaklaştım cumalara bile gidemedim nefret ettim sanki herşeyden insanlara sebebsiz yere bagırıp cağırırdım hayvanları seven bir insandım hiçbir köpeği kediyi gözüme göstermemeye başladım beni bir okuyun nazarım var nefes alamıyorum dedikçe okuyan insanların gözünden yaşlar şırıl şırıl aktı esneye esneye bi hal oldular iyice bu yaklaşık 2 ay falan sürdü çekilecek dert değil fakat ne varsa göze alıp bir hocaya uğradığımda sen nasıl bir yerden geçtinde böyle bir belayı yüklendin falan diye sordu anlattım böyle hikayeyi adam sana 3lüler musallat olmuş birşekilde seni kurtacağız dedi tabi ki youtube daki paylaşılan şeyler gibi saçma sapan şeyler olmadı okunduk yazıldık yazılanı suya koyup içildik birkaç ay içinde bu musallat beni bıraktı lakin sonra ankisiyete bozukluğu okp ve panik bozukluk hipokondri gibi dertler başladı çok şükür Rabbime şuanda iyiyim inancımda sağlığımda yerinde iyi geceler.
    Hocam böyle bir anınızı benimle ve diğer arkadaşlarla paylaştığınız için çok teşekkür ederim gerçekten cesaret ister ben böyle bir olay yaşasam herkesten saklardım çünkü bilirsiniz inançlısı var inançsızı var kimsenin deli gözüyle veya tuhaf bakışlarına maruz kalmak istemem . Ben size inanıyorum benim anne tarafı köyden gelme o yüzden böyle olaylara hep inanmışımdır şehirde yaşayan insanların inanmaması gayet normal zaten şehirlerde pek rastlanılmaz bu tür olaylara lakin size bir soru daha sormak istiyorum , arkadaşınız görünümlü şey neyse artık 3 harfli veya farklı bir şey olur bir gariplik sezmediniz mi bu kişiyle konuşurken? Anlatılan olaylarda genellikle böyle şeylerde o tür kılıp değiştiren kişilerin dudağının patlak olduğu veya daha farklı şeylerin olduğundan bahsederlerdi , siz peki ? Bir enteresanlık sezmiş miydiniz ?
  • 15-01-2022, 04:57:34
    #11
    Full Stack Developer
    Cagss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam okurken yusuf yusuf oldum, Allah kimsenin başına vermesin.
    Amin hocam çok kötü günlerdi ,sanki bir güç senin hürriyetini elinden almış onun çizdiği yoldan gidiyorsun onun istediklerini yapıyorsun.
    Eti nadir yiyen ben o dönemlerde kemik kemirmeye başlamıştım anormal hallerin farkındaydım
  • 15-01-2022, 04:58:43
    #12
    appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin hocam çok kötü günlerdi ,sanki bir güç senin hürriyetini elinden almış onun çizdiği yoldan gidiyorsun onun istediklerini yapıyorsun.
    Eti nadir yiyen ben o dönemlerde kemik kemirmeye başlamıştım anormal hallerin farkındaydım
    Çok ürperdim gerçekten
  • 15-01-2022, 05:00:10
    #13
    Full Stack Developer
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam böyle bir anınızı benimle ve diğer arkadaşlarla paylaştığınız için çok teşekkür ederim gerçekten cesaret ister ben böyle bir olay yaşasam herkesten saklardım çünkü bilirsiniz inançlısı var inançsızı var kimsenin deli gözüyle veya tuhaf bakışlarına maruz kalmak istemem . Ben size inanıyorum benim anne tarafı köyden gelme o yüzden böyle olaylara hep inanmışımdır şehirde yaşayan insanların inanmaması gayet normal zaten şehirlerde pek rastlanılmaz bu tür olaylara lakin size bir soru daha sormak istiyorum , arkadaşınız görünümlü şey neyse artık 3 harfli veya farklı bir şey olur bir gariplik sezmediniz mi bu kişiyle konuşurken? Anlatılan olaylarda genellikle böyle şeylerde o tür kılıp değiştiren kişilerin dudağının patlak olduğu veya daha farklı şeylerin olduğundan bahsederlerdi , siz peki ? Bir enteresanlık sezmiş miydiniz ?
    Şen şakrar konuşan çoçuk bana birden emir yağdırmaya başladı yüzünü görmüyorum karanlıktı zaten ama sesi arkadaşımın sesiydi
    onu dinleyip o eski evlerin ordan geçseydim başıma kim bilir neler gelecekti ve ben bu yaşıma gelebilelcekmiydim bu anıyı sizlerle paylaşabilecekmiydim orası tartışılır
  • 15-01-2022, 05:02:55
    #14
    appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şen şakrar konuşan çoçuk bana birden emir yağdırmaya başladı yüzünü görmüyorum karanlıktı zaten ama sesi arkadaşımın sesiydi
    onu dinleyip o eski evlerin ordan geçseydim başıma kim bilir neler gelecekti ve ben bu yaşıma gelebilelcekmiydim bu anıyı sizlerle paylaşabilecekmiydim orası tartışılır
    “Yüzü karanlık “ hocam hep böyle olurmuş zaten herkes bunu söyler. Bu olayı nerede yaşadınız hangi ilde ?
  • 15-01-2022, 05:07:38
    #15
    Full Stack Developer
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    “Yüzü karanlık “ hocam hep böyle olurmuş zaten herkes bunu söyler. Bu olayı nerede yaşadınız hangi ilde ?
    Orduya 60 km uzaklığında bir ilçede yaşadım hocam
    İçimdeki dürtü bir an önce eve git diye beni itekledi, oradan yok olmam gerektiğini hissetim içime doğdu gibi
    Arkadaşın yüzüne baksamda karanlık göremiyorsun hocam kış ayı elektrik sürekli kesiliyordu kar fırtına borandı o zamanlar.
    kar dize yakındı
  • 15-01-2022, 05:09:58
    #16
    appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orduya 60 km uzaklığında bir ilçede de yaşadım hocam
    İçimdeki dürtü bir an önce eve git diye beni itekledi, oradan yok olmam gerektiğini hissetim içime doğdu gibi
    Arkadaşın yüzüne baksamda karanlık göremiyorsun hocam kış ayı elektrik sürekli kesiliyordu kar fırtına borandı o zamanlar.
    kar dize yakındı
    Tekrardan teşekkür ederim hocam bu geceye çok şey kattınız.
  • 15-01-2022, 05:12:48
    #17
    Full Stack Developer
    Ben teşekkür ederim hocam kulak verip ilgiyle dinlediğiniz için.

    çoğu insan bu tarz olaylara uyduruk gözüyle bakıyor fakat insanın başına geldiğinde anlıyor herşeyi
  • 15-01-2022, 05:21:03
    #18
    Zirvehosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olaylar yaşamasam da ben de severim o tarz filmleri, korku filmi adı altında bir çok film var ama hiç biri bena korku seansı veya paranormal activity filmleri kadar zevk vermiyor. Bunlara benzer film tavsiyelerinizi almak isterim.
    Hocam çok eski bir film var adı “ayna” paranormal denemez ama izlerseniz eğer paranormal activity gibi sürükleyici eski filmler her zaman daha kaliteli oluyor