McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
“Yüzü karanlık “ hocam hep böyle olurmuş zaten herkes bunu söyler. Bu olayı nerede yaşadınız hangi ilde ?
Orduya 60 km uzaklığında bir ilçede yaşadım hocam
İçimdeki dürtü bir an önce eve git diye beni itekledi, oradan yok olmam gerektiğini hissetim içime doğdu gibi
Arkadaşın yüzüne baksamda karanlık göremiyorsun hocam kış ayı elektrik sürekli kesiliyordu kar fırtına borandı o zamanlar.
kar dize yakındı