appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2015 yıllarında yaşadığım bir anıyı paylaşayım size soğuk bir kış gecesi arkadaşımın evinden ayrılıyorum saat 12 gibi arkadaşım apartmanın 2.katında oturuyor sigara içiyor balkonda kardeşim orası kapallı eski evlerin ordan git diyor bana yok kardeşim burası iyidir burdan giderim diyorum cocuk bozuluyor lan ordan gitsene falan ısrar ediyor tabi ben bunu dinlemiyorum yoluma devam ediyorum elektrikler kesiliyor o anda cöp konteynırının yanında iki kırmızı göz bana bakıyor siyah bir kediydi. cins cins sesler cıkartıp duruyordu ben dinlemedim yoluma devam edeyim derken kedi bana o anda saldırdı bende elime bir taş geçirdim kediye fırlatmamla taş kediyi yok etti sanki yere düştüm sendelendim o anda kafam zehir zembelek oldu kalksan kalksamıyorsun o derece kötü oldum neyse 10 dakika içinde kendime gelebildim eve kendimi zar zor attım o gece sabaha kadar kabuslar görülmeyecek rüyalar karabasan hayat kalitemin içine etti arkadaşla görüştüm ertesi gün bana niye eski evlerin ordan git diye ısrar ettin falan diye sorunca ne diyorsun kanka ne evi ne eskisi falan sordu dalga mı geçiyorsun ben aşağı inince balkona geçip sigara içmedin mi sen? dedim yok oğlum ne sigarası gece o soğuğa balkona mı çıkılır falan deyince üstelemedim yanlış birşeylerin gittiğine emindim bi anda moralim bozuluyordu inançlı bir insanım Ezandan nefret etmeye başladım Allah kelimesini duydukca deliriyor gibiydim o aralar islamdan baya uzaklaştım cumalara bile gidemedim nefret ettim sanki herşeyden insanlara sebebsiz yere bagırıp cağırırdım hayvanları seven bir insandım hiçbir köpeği kediyi gözüme göstermemeye başladım beni bir okuyun nazarım var nefes alamıyorum dedikçe okuyan insanların gözünden yaşlar şırıl şırıl aktı esneye esneye bi hal oldular iyice bu yaklaşık 2 ay falan sürdü çekilecek dert değil fakat ne varsa göze alıp bir hocaya uğradığımda sen nasıl bir yerden geçtinde böyle bir belayı yüklendin falan diye sordu anlattım böyle hikayeyi adam sana 3lüler musallat olmuş birşekilde seni kurtacağız dedi tabi ki youtube daki paylaşılan şeyler gibi saçma sapan şeyler olmadı okunduk yazıldık yazılanı suya koyup içildik birkaç ay içinde bu musallat beni bıraktı lakin sonra ankisiyete bozukluğu okp ve panik bozukluk hipokondri gibi dertler başladı çok şükür Rabbime şuanda iyiyim inancımda sağlığımda yerinde iyi geceler.
Hocam böyle bir anınızı benimle ve diğer arkadaşlarla paylaştığınız için çok teşekkür ederim gerçekten cesaret ister ben böyle bir olay yaşasam herkesten saklardım çünkü bilirsiniz inançlısı var inançsızı var kimsenin deli gözüyle veya tuhaf bakışlarına maruz kalmak istemem . Ben size inanıyorum benim anne tarafı köyden gelme o yüzden böyle olaylara hep inanmışımdır şehirde yaşayan insanların inanmaması gayet normal zaten şehirlerde pek rastlanılmaz bu tür olaylara lakin size bir soru daha sormak istiyorum , arkadaşınız görünümlü şey neyse artık 3 harfli veya farklı bir şey olur bir gariplik sezmediniz mi bu kişiyle konuşurken? Anlatılan olaylarda genellikle böyle şeylerde o tür kılıp değiştiren kişilerin dudağının patlak olduğu veya daha farklı şeylerin olduğundan bahsederlerdi , siz peki ? Bir enteresanlık sezmiş miydiniz ?