Askerlikte para mı veriyorlar ?
21
●510
- 13-01-2022, 15:46:03Hocam astsubay olarak askerlik yapma şartları ne oluyor ?MRHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2022, 15:47:04Üniversite mezunu olmanız gerekiyor internette daha detaylı bilgi alabilirsinizNUTCH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2022, 15:48:05MRHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkür ederim hocam sizlere.KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2022, 15:48:35İnstagram Konum HizmetiYedek Astsubay olarak yapmak istersen Önlisans mezunu Asteğmen olmak istersen Lisans mezunu olman gerekmekte.NUTCH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2022, 15:54:05Her yerde dışarı çıkamıyor hocam batıda öyle doğuda da bir kaç yerdeKeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2022, 15:55:07Milli savunma bakanlığı Er rütbesinden Generaline herkeze rütbe ve görev bölgesine göre ödeme sağlar. 2011 yılında İzmirde komutan şoförü On başı olarak askerliğimi yaparken 50₺ alıyordum aynı tertip olan mardinde tank şoförü olarak görev alan er rütbeli arkadaşım 480₺ alıyordu.NUTCH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle