NUTCH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam astsubay olarak askerlik yapma şartları ne oluyor ?
Yedek Astsubay olarak yapmak istersen Önlisans mezunu Asteğmen olmak istersen Lisans mezunu olman gerekmekte.