NUTCH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askere astsubay olarak gidildiğinde maaş mı alınıyor ? Normal astsubay maaşı.
Milli savunma bakanlığı Er rütbesinden Generaline herkeze rütbe ve görev bölgesine göre ödeme sağlar. 2011 yılında İzmirde komutan şoförü On başı olarak askerliğimi yaparken 50₺ alıyordum aynı tertip olan mardinde tank şoförü olarak görev alan er rütbeli arkadaşım 480₺ alıyordu.