MRHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversite mezunu olmanız gerekiyor internette daha detaylı bilgi alabilirsiniz
KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam Asteğmen,ve yedek astsubay olarak gittiğin de maaş alıp askeriyeden mesain bittiğin de çıkış yapıp dışarı çıkabiliyorsun.
Teşekkür ederim hocam sizlere.