• 13-01-2022, 15:42:54
    #1
    Askere astsubay olarak gidildiğinde maaş mı alınıyor ? Normal astsubay maaşı.
  • 13-01-2022, 15:44:35
    #2
    Her askere gidene aylık para veriliyor hocam nereye gittiğine rütbene göre değişiklik gösteriyor iki yıl önce 1300₺ çavuş olarak harçlık alıyodum aynı yerde astsubay 8000₺ maaş alıyordu
  • 13-01-2022, 15:44:49
    #3
    İnstagram Konum Hizmeti
    Evet hocam Asteğmen,ve yedek astsubay olarak gittiğin de maaş alıp askeriyeden mesain bittiğin de çıkış yapıp dışarı çıkabiliyorsun.
  • 13-01-2022, 15:46:03
    #4
    MRHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her askere gidene aylık para veriliyor hocam nereye gittiğine rütbene göre değişiklik gösteriyor iki yıl önce 1300₺ çavuş olarak harçlık alıyodum aynı yerde astsubay 8000₺ maaş alıyordu
    Hocam astsubay olarak askerlik yapma şartları ne oluyor ?
  • 13-01-2022, 15:47:04
    #5
    NUTCH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam astsubay olarak askerlik yapma şartları ne oluyor ?
    Üniversite mezunu olmanız gerekiyor internette daha detaylı bilgi alabilirsiniz
  • 13-01-2022, 15:48:05
    #6
    MRHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversite mezunu olmanız gerekiyor internette daha detaylı bilgi alabilirsiniz
    KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam Asteğmen,ve yedek astsubay olarak gittiğin de maaş alıp askeriyeden mesain bittiğin de çıkış yapıp dışarı çıkabiliyorsun.
    Teşekkür ederim hocam sizlere.
  • 13-01-2022, 15:48:35
    #7
    İnstagram Konum Hizmeti
    NUTCH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam astsubay olarak askerlik yapma şartları ne oluyor ?
    Yedek Astsubay olarak yapmak istersen Önlisans mezunu Asteğmen olmak istersen Lisans mezunu olman gerekmekte.
  • 13-01-2022, 15:54:05
    #8
    KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam Asteğmen,ve yedek astsubay olarak gittiğin de maaş alıp askeriyeden mesain bittiğin de çıkış yapıp dışarı çıkabiliyorsun.
    Her yerde dışarı çıkamıyor hocam batıda öyle doğuda da bir kaç yerde
  • 13-01-2022, 15:55:07
    #9
    NUTCH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askere astsubay olarak gidildiğinde maaş mı alınıyor ? Normal astsubay maaşı.
    Milli savunma bakanlığı Er rütbesinden Generaline herkeze rütbe ve görev bölgesine göre ödeme sağlar. 2011 yılında İzmirde komutan şoförü On başı olarak askerliğimi yaparken 50₺ alıyordum aynı tertip olan mardinde tank şoförü olarak görev alan er rütbeli arkadaşım 480₺ alıyordu.