• 12-01-2022, 14:44:19
    #10
    Adam fırın diyor ben az önce 2 tane tost yedim aw. Ne olacak bu halimiz 😁
  • 12-01-2022, 14:46:15
    #11
    omer760 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu yapılır mı şimdi bize Diyarbakır'a gelesim geldi.
    O gazetelerin üstünde yemenin tadı da bir başka oluyor valla.
    Tabi kesinlikle öyledir bazen yer sofrası yaparız bazen masa üstü. Bunun verdiği tadı keyfi hiç bir restorant lokanta veremez… Burada en önemli husus tepsi yemeğini yerken tepsi altındaki gazetiyde okumaktır bir yandan

    Elit lüx büyümedik sokakta çalışa çalışa gurbetlerde yetiştik… Bilen biliyor şantiye ortamı kısıtlı ortamdır herşeye ulaşamıyorsun Başım gözüm üstüne yolunuz Diyarbakır’a düşerse şantiyemizde her zaman yer vardır misafirler için. Selamlar
  • 12-01-2022, 14:49:19
    #12
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fırına Şöyle tepsi atıyoruz genelde. Dışarı yemeği bir yere kadar sonra pek tad vermiyor.. Bunun yerini hiç birşey tutmuyor… Lezzeti tadı ve içinde karışımı paha biçilemez
    Yemek saatinden 1-2 saat öncesinde bi arkadaş işi erken bırakır domatesini,etini,sarımsağını,yağını hazırlar tepsiyi doldurur ve mahle fırınına göndeririz çırakla, yarım saate pişiyor zaten. Diyarbakır’a özel 8-10 tane pide ekmeğini aldırır şantiyede kim varsa tepsiye yanaşır Allah ne verdiyse… 1 tepsi yetmiyor ama bunun gibi 2-3 tepsi hazırlıyoruz
    Bizim dogu tarafında da, firinci yakin ise her 10 iş yerinden 6 si bu sekilde ogleni geciriyor
  • 12-01-2022, 14:50:15
    #13
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fırına Şöyle tepsi atıyoruz genelde. Dışarı yemeği bir yere kadar sonra pek tad vermiyor.. Bunun yerini hiç birşey tutmuyor… Lezzeti tadı ve içinde karışımı paha biçilemez
    Yemek saatinden 1-2 saat öncesinde bi arkadaş işi erken bırakır domatesini,etini,sarımsağını,yağını hazırlar tepsiyi doldurur ve mahle fırınına göndeririz çırakla, yarım saate pişiyor zaten. Diyarbakır’a özel 8-10 tane pide ekmeğini aldırır şantiyede kim varsa tepsiye yanaşır Allah ne verdiyse… 1 tepsi yetmiyor ama bunun gibi 2-3 tepsi hazırlıyoruz
    Suyuna bandıra bandıra 1 ekmek yenir bunun. Bir bardak demli çay ohhh tertemiz. Afiyet olsun.
  • 12-01-2022, 14:52:50
    #14
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fırına Şöyle tepsi atıyoruz genelde. Dışarı yemeği bir yere kadar sonra pek tad vermiyor.. Bunun yerini hiç birşey tutmuyor… Lezzeti tadı ve içinde karışımı paha biçilemez
    Yemek saatinden 1-2 saat öncesinde bi arkadaş işi erken bırakır domatesini,etini,sarımsağını,yağını hazırlar tepsiyi doldurur ve mahle fırınına göndeririz çırakla, yarım saate pişiyor zaten. Diyarbakır’a özel 8-10 tane pide ekmeğini aldırır şantiyede kim varsa tepsiye yanaşır Allah ne verdiyse… 1 tepsi yetmiyor ama bunun gibi 2-3 tepsi hazırlıyoruz
    Şöyle gazetenin üstünde tepsinden yemek yesem ne dert kalır ne tasa. Yemek yerken alttaki gazeteyi okumakta güzel oluyor 😂
  • 12-01-2022, 14:52:54
    #15
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi kesinlikle öyledir bazen yer sofrası yaparız bazen masa üstü. Bunuj verdiği tadı keyfi hiç bir restorant lokanta veremez… Elit lüx büyümedik sokakta çalışa çalışa gurbetlerde yetiştik… Bilen biliyor şantiye ortamı kısıtlı ortamdır herşeye ulaşamıyorsun Başım gözüm üstüne yolunuz Diyarbakır’a düşerse şantiyemizde her zaman yer vardır misafirler için. Selamlar
    Şunları yazıyor olman, ne kadar kaliteli bir adam olduğunu gösterir. Çok mutlu ettin abim, inşAllah bir gün nasip olur.

    Allah kolaylık versin, işleriniz rast gitsin, şantiye ortamını bilirim, bende az çalışmadım, dikkatli olun. Her biriniz Allah'a emanetsiniz...
  • 12-01-2022, 14:56:26
    #16
    Hanım ne yaparsa artık.. Yemek seçmem nasıl yapıldığı da umrumda değil sadece yerim ben.. Sadece yiyiciyim..
    • ozgurcetinkaya
    • Gokenim
    ozgurcetinkaya ve Gokenim bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 12-01-2022, 15:33:26
    #17
    Eskiden hep dışarıdan yerdim de artık maaş yetmiyor mecbur evden getiriyorum. Bazen yemiyorum. Dışarıdaki yemekler artık mide yakıyor...
  • 12-01-2022, 18:25:04
    #18
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle gazetenin üstünde tepsinden yemek yesem ne dert kalır ne tasa. Yemek yerken alttaki gazeteyi okumakta güzel oluyor 😂
    Onun keyfi ayrı zate hocam

    omer760 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunları yazıyor olman, ne kadar kaliteli bir adam olduğunu gösterir. Çok mutlu ettin abim, inşAllah bir gün nasip olur.

    Allah kolaylık versin, işleriniz rast gitsin, şantiye ortamını bilirim, bende az çalışmadım, dikkatli olun. Her biriniz Allah'a emanetsiniz...
    Çok teşekkür ederim hocam güzel düşünceniz için. Yolunuz düşerse beklerim.