onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fırına Şöyle tepsi atıyoruz genelde. Dışarı yemeği bir yere kadar sonra pek tad vermiyor.. Bunun yerini hiç birşey tutmuyor… Lezzeti tadı ve içinde karışımı paha biçilemez
Yemek saatinden 1-2 saat öncesinde bi arkadaş işi erken bırakır domatesini,etini,sarımsağını,yağını hazırlar tepsiyi doldurur ve mahle fırınına göndeririz çırakla, yarım saate pişiyor zaten. Diyarbakır’a özel 8-10 tane pide ekmeğini aldırır şantiyede kim varsa tepsiye yanaşır Allah ne verdiyse… 1 tepsi yetmiyor ama bunun gibi 2-3 tepsi hazırlıyoruz
Bizim dogu tarafında da, firinci yakin ise her 10 iş yerinden 6 si bu sekilde ogleni geciriyor