Öğlen iş yerinde ne yiyorsunuz?
32
●906
- 12-01-2022, 14:46:15Tabi kesinlikle öyledir bazen yer sofrası yaparız bazen masa üstü. Bunun verdiği tadı keyfi hiç bir restorant lokanta veremez Burada en önemli husus tepsi yemeğini yerken tepsi altındaki gazetiyde okumaktır bir yandanomer760 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Elit lüx büyümedik sokakta çalışa çalışa gurbetlerde yetiştik Bilen biliyor şantiye ortamı kısıtlı ortamdır herşeye ulaşamıyorsun
Başım gözüm üstüne yolunuz Diyarbakıra düşerse şantiyemizde her zaman yer vardır misafirler için. Selamlar
- 12-01-2022, 14:49:19Bizim dogu tarafında da, firinci yakin ise her 10 iş yerinden 6 si bu sekilde ogleni geciriyoronlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2022, 14:50:15Suyuna bandıra bandıra 1 ekmek yenir bunun. Bir bardak demli çay ohhh tertemiz. Afiyet olsun.onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2022, 14:52:50Şöyle gazetenin üstünde tepsinden yemek yesem ne dert kalır ne tasa. Yemek yerken alttaki gazeteyi okumakta güzel oluyor 😂onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2022, 14:52:54Şunları yazıyor olman, ne kadar kaliteli bir adam olduğunu gösterir. Çok mutlu ettin abim, inşAllah bir gün nasip olur.onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah kolaylık versin, işleriniz rast gitsin, şantiye ortamını bilirim, bende az çalışmadım, dikkatli olun. Her biriniz Allah'a emanetsiniz... - 12-01-2022, 14:56:26Hanım ne yaparsa artık.. Yemek seçmem nasıl yapıldığı da umrumda değil sadece yerim ben.. Sadece yiyiciyim..
ozgurcetinkaya ve Gokenim bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi. - 12-01-2022, 18:25:04Onun keyfi ayrı zate hocammersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Çok teşekkür ederim hocam güzel düşünceniz için. Yolunuz düşerse beklerim.omer760 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diyarbakır'a gelesim geldi.
