Hocam bu yapılır mı şimdi bize

Diyarbakır'a gelesim geldi.
O gazetelerin üstünde yemenin tadı da bir başka oluyor valla.
Tabi kesinlikle öyledir bazen yer sofrası yaparız bazen masa üstü. Bunun verdiği tadı keyfi hiç bir restorant lokanta veremez
Burada en önemli husus tepsi yemeğini yerken tepsi altındaki gazetiyde okumaktır bir yandan
Elit lüx büyümedik sokakta çalışa çalışa gurbetlerde yetiştik
Bilen biliyor şantiye ortamı kısıtlı ortamdır herşeye ulaşamıyorsun

Başım gözüm üstüne yolunuz Diyarbakıra düşerse şantiyemizde her zaman yer vardır misafirler için. Selamlar