omer760 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu yapılır mı şimdi bize Diyarbakır'a gelesim geldi.
O gazetelerin üstünde yemenin tadı da bir başka oluyor valla.
Tabi kesinlikle öyledir bazen yer sofrası yaparız bazen masa üstü. Bunun verdiği tadı keyfi hiç bir restorant lokanta veremez… Burada en önemli husus tepsi yemeğini yerken tepsi altındaki gazetiyde okumaktır bir yandan

Elit lüx büyümedik sokakta çalışa çalışa gurbetlerde yetiştik… Bilen biliyor şantiye ortamı kısıtlı ortamdır herşeye ulaşamıyorsun Başım gözüm üstüne yolunuz Diyarbakır’a düşerse şantiyemizde her zaman yer vardır misafirler için. Selamlar