Şöyle gazetenin üstünde tepsinden yemek yesem ne dert kalır ne tasa. Yemek yerken alttaki gazeteyi okumakta güzel oluyor 😂
Onun keyfi ayrı zate hocam
Şunları yazıyor olman, ne kadar kaliteli bir adam olduğunu gösterir. Çok mutlu ettin abim, inşAllah bir gün nasip olur.
Allah kolaylık versin, işleriniz rast gitsin, şantiye ortamını bilirim, bende az çalışmadım, dikkatli olun. Her biriniz Allah'a emanetsiniz...
Çok teşekkür ederim hocam güzel düşünceniz için. Yolunuz düşerse beklerim.