onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi kesinlikle öyledir bazen yer sofrası yaparız bazen masa üstü. Bunuj verdiği tadı keyfi hiç bir restorant lokanta veremez… Elit lüx büyümedik sokakta çalışa çalışa gurbetlerde yetiştik… Bilen biliyor şantiye ortamı kısıtlı ortamdır herşeye ulaşamıyorsun Başım gözüm üstüne yolunuz Diyarbakır’a düşerse şantiyemizde her zaman yer vardır misafirler için. Selamlar
Şunları yazıyor olman, ne kadar kaliteli bir adam olduğunu gösterir. Çok mutlu ettin abim, inşAllah bir gün nasip olur.

Allah kolaylık versin, işleriniz rast gitsin, şantiye ortamını bilirim, bende az çalışmadım, dikkatli olun. Her biriniz Allah'a emanetsiniz...