• 07-01-2022, 15:48:30
    #1
    arkadaşlar merhaba

    sigortasız çalışan ya da freelance çalışan arkadaşlar kendi sigorta primlerini ödeyebiliyor mu, ödeniyorsa ne kadar tekabül ediyor ?

    sigortasız çalışma da kendi sigortamı ödeyip devam ettirmek istiyorum ne kadar tutar aylık olarak.
  • 07-01-2022, 15:50:36
    #2
    isteğe bağlı sigorta seçeneği vardı yengem öyle ödüyordu, şuan güncel sigorta bedeli kadar olması gerek 1400₺ civari.
  • 07-01-2022, 15:51:05
    #3
    Bence GSS primini odemen yeterli ayda 150 TL
  • 07-01-2022, 15:52:00
    #4
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isteğe bağlı sigorta seçeneği vardı yengem öyle ödüyordu, şuan güncel sigorta bedeli kadar olması gerek 1400₺ civari.
    çalıştığım şirket kapandı, freelance çalışıcam sigortasız, sigorta bedelini talep edicem, aylık 1400 olarak mı ödeyeceğim. ve bunu nasıl ödeyecem nasıl başvuru yapabilirim?
    TheOutsider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence GSS primini odemen yeterli ayda 150 TL
    gss prim ne oluyor hocam? aylık 150 ₺ ?
  • 07-01-2022, 15:54:38
    #5
    1601 tl
    Yeni zamlı fiyatı budur. Ben 5 aydır ödemeye başladım.
    Isteğe bağlı bağkur. Son 2 senem 8 ayım kaldı
  • 07-01-2022, 15:54:54
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çalıştığım şirket kapandı, freelance çalışıcam sigortasız, sigorta bedelini talep edicem, aylık 1400 olarak mı ödeyeceğim. ve bunu nasıl ödeyecem nasıl başvuru yapabilirim?

    gss prim ne oluyor hocam? aylık 150 ₺ ?
    Hocam sigortayi saglik nedeniyle odemek istiyorsaniz her ay devlet size 150 TL borc yaziyor GSS primi diye (sigortaniz yoksa yaziyor tabi sadece). Bu 150 TLyi odediginiz surece saglik hizmetlerini sigortali gibi kullanmaya devam edebiliyorsunuz
  • 07-01-2022, 15:54:59
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çalıştığım şirket kapandı, freelance çalışıcam sigortasız, sigorta bedelini talep edicem, aylık 1400 olarak mı ödeyeceğim. ve bunu nasıl ödeyecem nasıl başvuru yapabilirim?

    gss prim ne oluyor hocam? aylık 150 ₺ ?
    Gss primini ödersen doktora gidebilirsin ameliyat v.s normal sigortalı çalışan gibi tüm haklardan faydalanıyorsun
  • 07-01-2022, 15:57:16
    #8
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1601 tl
    Yeni zamlı fiyatı budur. Ben 5 aydır ödemeye başladım.
    Isteğe bağlı bağkur. Son 2 senem 8 ayım kaldı
    isteğe bağlı bağkur ya da normal 4a farkı oluyor mu, ben kendi sigortamı ödemek için işvereneden ortalama 1.700 ₺ talep edicem sanırım başka bir bedel gerek yok ?

    TheOutsider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sigortayi saglik nedeniyle odemek istiyorsaniz her ay devlet size 150 TL borc yaziyor GSS primi diye (sigortaniz yoksa yaziyor tabi sadece). Bu 150 TLyi odediginiz surece saglik hizmetlerini sigortali gibi kullanmaya devam edebiliyorsunuz
    PearL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gss primini ödersen doktora gidebilirsin ameliyat v.s normal sigortalı çalışan gibi tüm haklardan faydalanıyorsun
    emeklilik gün primini etkiliyor mu ?
  • 07-01-2022, 15:58:32
    #9
    Misafir; emekliği etkilemez sgk haklarından yararlandırır.