globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1601 tl
Yeni zamlı fiyatı budur. Ben 5 aydır ödemeye başladım.
Isteğe bağlı bağkur. Son 2 senem 8 ayım kaldı
isteğe bağlı bağkur ya da normal 4a farkı oluyor mu, ben kendi sigortamı ödemek için işvereneden ortalama 1.700 ₺ talep edicem sanırım başka bir bedel gerek yok ?

TheOutsider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sigortayi saglik nedeniyle odemek istiyorsaniz her ay devlet size 150 TL borc yaziyor GSS primi diye (sigortaniz yoksa yaziyor tabi sadece). Bu 150 TLyi odediginiz surece saglik hizmetlerini sigortali gibi kullanmaya devam edebiliyorsunuz
PearL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gss primini ödersen doktora gidebilirsin ameliyat v.s normal sigortalı çalışan gibi tüm haklardan faydalanıyorsun
emeklilik gün primini etkiliyor mu ?