arkadaşlar merhaba

sigortasız çalışan ya da freelance çalışan arkadaşlar kendi sigorta primlerini ödeyebiliyor mu, ödeniyorsa ne kadar tekabül ediyor ?

sigortasız çalışma da kendi sigortamı ödeyip devam ettirmek istiyorum ne kadar tutar aylık olarak.