arkadaşlar merhaba
sigortasız çalışan ya da freelance çalışan arkadaşlar kendi sigorta primlerini ödeyebiliyor mu, ödeniyorsa ne kadar tekabül ediyor ?
sigortasız çalışma da kendi sigortamı ödeyip devam ettirmek istiyorum ne kadar tutar aylık olarak.