Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çalıştığım şirket kapandı, freelance çalışıcam sigortasız, sigorta bedelini talep edicem, aylık 1400 olarak mı ödeyeceğim. ve bunu nasıl ödeyecem nasıl başvuru yapabilirim?

gss prim ne oluyor hocam? aylık 150 ₺ ?
Hocam sigortayi saglik nedeniyle odemek istiyorsaniz her ay devlet size 150 TL borc yaziyor GSS primi diye (sigortaniz yoksa yaziyor tabi sadece). Bu 150 TLyi odediginiz surece saglik hizmetlerini sigortali gibi kullanmaya devam edebiliyorsunuz