Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çalıştığım şirket kapandı, freelance çalışıcam sigortasız, sigorta bedelini talep edicem, aylık 1400 olarak mı ödeyeceğim. ve bunu nasıl ödeyecem nasıl başvuru yapabilirim?

gss prim ne oluyor hocam? aylık 150 ₺ ?
Gss primini ödersen doktora gidebilirsin ameliyat v.s normal sigortalı çalışan gibi tüm haklardan faydalanıyorsun