çalıştığım şirket kapandı, freelance çalışıcam sigortasız, sigorta bedelini talep edicem, aylık 1400 olarak mı ödeyeceğim. ve bunu nasıl ödeyecem nasıl başvuru yapabilirim?
gss prim ne oluyor hocam? aylık 150 ₺ ?
Gss primini ödersen doktora gidebilirsin ameliyat v.s normal sigortalı çalışan gibi tüm haklardan faydalanıyorsun