arkadaşlar merhaba
sigortasız çalışan ya da freelance çalışan arkadaşlar kendi sigorta primlerini ödeyebiliyor mu, ödeniyorsa ne kadar tekabül ediyor ?
sigortasız çalışma da kendi sigortamı ödeyip devam ettirmek istiyorum ne kadar tutar aylık olarak.
Kendi Sigorta Primi mi ödeyebilir miyim?
13
●188
- 07-01-2022, 15:52:00çalıştığım şirket kapandı, freelance çalışıcam sigortasız, sigorta bedelini talep edicem, aylık 1400 olarak mı ödeyeceğim. ve bunu nasıl ödeyecem nasıl başvuru yapabilirim?SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gss prim ne oluyor hocam? aylık 150 ₺ ?TheOutsider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-01-2022, 15:54:54Hocam sigortayi saglik nedeniyle odemek istiyorsaniz her ay devlet size 150 TL borc yaziyor GSS primi diye (sigortaniz yoksa yaziyor tabi sadece). Bu 150 TLyi odediginiz surece saglik hizmetlerini sigortali gibi kullanmaya devam edebiliyorsunuzMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2022, 15:54:59Gss primini ödersen doktora gidebilirsin ameliyat v.s normal sigortalı çalışan gibi tüm haklardan faydalanıyorsunMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2022, 15:57:16isteğe bağlı bağkur ya da normal 4a farkı oluyor mu, ben kendi sigortamı ödemek için işvereneden ortalama 1.700 ₺ talep edicem sanırım başka bir bedel gerek yok ?globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TheOutsider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleemeklilik gün primini etkiliyor mu ?PearL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle