• 04-01-2022, 13:37:37
    #1
    Merhaba ben Uğur, PHP biliyorum ve freelance iş yapmak istemiyorum. İnsanlarla birebir uğraşmak beni mental anlamda çok yorduğu için PHP scriptler yapmak ve satmak istiyorum. Şu an pazar araştırması yapıyorum. Bu konuda o araştırmanın bir parçası.

    Daha düne kadar kripto para fiyatlarının anlık gösterildiği admin paneli olan script yazmayı düşünüyordum. R10 piyasasını bilen bir arkadaşım bana bundan çok olduğunu ve 20₺'ye falan anca satılabileceğinden bahsetti. Ben 20₺'lik kalitede yapabilirim. Yada 2000₺'lik kalitede de yapabilirim. Maksat müşteri var olsun.

    Şimdi sizlere soruyorum. R10 piyasasında ne tarz scriptlerin alıcıları oluyor? Söylerseniz pek müteşekkir olurum. İyi çalışmalar.
  • 04-01-2022, 13:43:14
    #2
    İlan scripti, ödeme yöntemli ilanı yukarı taşı renklendirmeli vb
  • 04-01-2022, 13:45:01
    #3
    Hiç bir script satılmaz hocam. Öyle bir hale gelmiş ki aylarınızı verdiğiniz scripti bedava isteyecek arkadaşlar var.
  • 04-01-2022, 13:45:24
    #4
    Geçen gün hukuk-avukatlık bürosu scripti aradım hepsi birbirine benziyor ve çok kaliteli değiller. Başka arayanlar da vardı. Halihazırda arayışım devam etmiyor ama ilgi gören bir sektör, alternatif az. Deneyebilirsiniz
  • 04-01-2022, 13:48:33
    #5
    Hocam R10'da artık bionluk gibi olma yolunda ilerliyor bazı üyeler sayesinde. Fiyat vermeye korkar olduk. Bizim 2 bin'e yaptığımız bir işi adam 300 TL'ye yapıyor ve buna serbest piyasa diyor. Bir ara 1200 TL'ye sigortasız 12 saat çalışacak eleman aranıyordu.
  • 04-01-2022, 13:49:38
    #6
    Hiç girme derim aynı sektörde değiliz ama bakıyorum 50-100 tlye satılıyor scriptler. Çok sağlam kaliteli iş yapıp 3-4 bin tllik bir script çıkartsan da alıcısı az olur. Bireysel yapman daha sağlıklı.
  • 04-01-2022, 13:55:45
    #7
    Herşey var artık WordPress e eklenti çıkarıp satın daha iyi.
  • 04-01-2022, 13:56:02
    #8
    Swateria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir script satılmaz hocam. Öyle bir hale gelmiş ki aylarınızı verdiğiniz scripti bedava isteyecek arkadaşlar var.
    Biliyorum o tipleri. 20₺'lik script yaparım diye düşünüyorum. Sürümden kazanmak için. Bu fiyata uygun basit özellikler eklerim diye düşünüyorum.
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam R10'da artık bionluk gibi olma yolunda ilerliyor bazı üyeler sayesinde. Fiyat vermeye korkar olduk. Bizim 2 bin'e yaptığımız bir işi adam 300 TL'ye yapıyor ve buna serbest piyasa diyor. Bir ara 1200 TL'ye sigortasız 12 saat çalışacak eleman aranıyordu.
    Bilmez miyim. Üniversiteye gidecektim biri boş yere beklettiği ve paramı vermediği için gidememiştim. Rezillik. Ancak yukarıda cevap verdiğim gibi 2000₺ kalitesinde değilde 300₺ kalitesinde yaparım diye düşünüyorum. Ülkede bir çok şeyin parası arttı ve bir şeyler yapmam gerek.
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç girme derim aynı sektörde değiliz ama bakıyorum 50-100 tlye satılıyor scriptler. Çok sağlam kaliteli iş yapıp 3-4 bin tllik bir script çıkartsan da alıcısı az olur. Bireysel yapman daha sağlıklı.
    50₺ kalitesinde bir script iyi gider gibi. Tabii bu tahmin. Önemli olan alıcısı olan bir script bulmak gerisini hallederiz. Hızlı hızlı yapıp şipşak sıcak paraya ulaşmak gerek. Zaten bu script mantığında en sevdiğim şey 1 kere yapıyorsun hep satıyorsun. Bu freelanceye göre daha eforsuz.
  • 04-01-2022, 13:57:57
    #9
    ugur2nd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bilmez miyim. Üniversiteye gidecektim biri boş yere beklettiği ve paramı vermediği için gidememiştim. Rezillik. Ancak yukarıda cevap verdiğim gibi 2000₺ kalitesinde değilde 300₺ kalitesinde yaparım diye düşünüyorum. Ülkede bir çok şeyin parası arttı ve bir şeyler yapmam gerek.
    Ne kadar ekmek o kadar köfte diyorsunuz yani. 😊