Hiç bir script satılmaz hocam. Öyle bir hale gelmiş ki aylarınızı verdiğiniz scripti bedava isteyecek arkadaşlar var.
Biliyorum o tipleri. 20₺'lik script yaparım diye düşünüyorum. Sürümden kazanmak için. Bu fiyata uygun basit özellikler eklerim diye düşünüyorum.
Hocam R10'da artık bionluk gibi olma yolunda ilerliyor bazı üyeler sayesinde. Fiyat vermeye korkar olduk. Bizim 2 bin'e yaptığımız bir işi adam 300 TL'ye yapıyor ve buna serbest piyasa diyor. Bir ara 1200 TL'ye sigortasız 12 saat çalışacak eleman aranıyordu.
Bilmez miyim. Üniversiteye gidecektim biri boş yere beklettiği ve paramı vermediği için gidememiştim. Rezillik. Ancak yukarıda cevap verdiğim gibi 2000₺ kalitesinde değilde 300₺ kalitesinde yaparım diye düşünüyorum. Ülkede bir çok şeyin parası arttı ve bir şeyler yapmam gerek.
Hiç girme derim aynı sektörde değiliz ama bakıyorum 50-100 tlye satılıyor scriptler. Çok sağlam kaliteli iş yapıp 3-4 bin tllik bir script çıkartsan da alıcısı az olur. Bireysel yapman daha sağlıklı.
50₺ kalitesinde bir script iyi gider gibi.

Tabii bu tahmin. Önemli olan alıcısı olan bir script bulmak gerisini hallederiz. Hızlı hızlı yapıp şipşak sıcak paraya ulaşmak gerek. Zaten bu script mantığında en sevdiğim şey 1 kere yapıyorsun hep satıyorsun. Bu freelanceye göre daha eforsuz.