Hocam R10'da artık bionluk gibi olma yolunda ilerliyor bazı üyeler sayesinde. Fiyat vermeye korkar olduk. Bizim 2 bin'e yaptığımız bir işi adam 300 TL'ye yapıyor ve buna serbest piyasa diyor. Bir ara 1200 TL'ye sigortasız 12 saat çalışacak eleman aranıyordu.