Merhaba ben Uğur, PHP biliyorum ve freelance iş yapmak istemiyorum. İnsanlarla birebir uğraşmak beni mental anlamda çok yorduğu için PHP scriptler yapmak ve satmak istiyorum. Şu an pazar araştırması yapıyorum. Bu konuda o araştırmanın bir parçası.

Daha düne kadar kripto para fiyatlarının anlık gösterildiği admin paneli olan script yazmayı düşünüyordum. R10 piyasasını bilen bir arkadaşım bana bundan çok olduğunu ve 20₺'ye falan anca satılabileceğinden bahsetti. Ben 20₺'lik kalitede yapabilirim. Yada 2000₺'lik kalitede de yapabilirim. Maksat müşteri var olsun.

Şimdi sizlere soruyorum. R10 piyasasında ne tarz scriptlerin alıcıları oluyor? Söylerseniz pek müteşekkir olurum. İyi çalışmalar.